Obecná poučení k uplatnění reklamace a vrácení zboží
Zakoupení věci jste jakožto spotřebitel povinen prokázat předložením kupního dokladu, případně jiným, dostatečně věrohodným způsobem.
Jakožto spotřebitel nemůžete uplatnit práva z vad, které jste sám způsobil nebo o kterých jste při koupi věděl. Stejně tak i u vad, pro které jsme
s Vámi, jakožto prodávající a spotřebitel, dohodli snížení ceny. Neodpovídáme ani za běžné opotřebení věci.
Reklamace musí být uplatněna nejpozději v 24měsíční lhůtě. Reklamaci je třeba uplatnit bezodkladně, aby nedošlo k rozšíření vady a v jejím důsledku k zamítnutí reklamace. Včasným oznámením vady poté, co se objeví, si můžete zajistit bezproblémové vyřízení reklamace.
Reklamace je vyřízena teprve tehdy, když Vás o tom vyrozumíme. Vyprší-li zákonná lhůta, považujte to za podstatné porušení smlouvy a můžete od kupní smlouvy odstoupit.
Vzorový formulář pro vyřízení reklamace:
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Vážení,
dne (*TEXT NAHRAĎTE DATUM VYTVOŘENÍ OBJEDNÁVKY) jsem ve Vašem obchodě Move concept s.r.o vytvořil objednávku (*TEXT NAHRAĎTE ČÍSLEM OBJEDNÁVKY).
Mnou zakoupený produkt:
- Vykazuje tyto vady (* PODROBNÝ POPIS ZÁVADY ). Požaduji vyřídit reklamaci následujícím způsobem: (* Podrobný popis požadovaného vyřízení reklamace ; například - „jelikož se jedná o odstranitelnou vadu, požaduji opravu produktu a to nejpozději v zákonné lhůtě 30 kalendářních dnů). Zároveň Vás žádám o vystavení písemného potvrzení o uplatnění reklamace s uvedením, kdy jsem právo uplatnil, co je obsahem reklamace spolu s mým nárokem na opravu/výměnu, a následně potvrzení data a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání (v případě, že se jedná o opravu, nikoliv výměnu).
- Nepoužité zboží můžete vrátit do 14ti dnů od převzetí objednávky pro vrácení ceny objednávky v plné vyšší, pokud objednávku vracíte po uplynutí 14denní lhůty a zároveň méně, než 30 dnů od nákupu, bude Vám vystavena peněžní poukázka v dané výši.
-
Objednávku Reklamuji/Vracím (nehodící škrtněte).
-
Datum objednání (*)/datum obdržení (*)
-
Číslo objednávky:
-
Peněžní prostředky za objednání, případně i za doručení, byly zaslány způsobem (*)
a budou navráceny zpět způsobem (v případě převodu na účet prosím o zaslání čísla účtu) (*) -
Jméno a příjmení spotřebitele:
-
Adresa spotřebitele:
-
Email:
-
Telefon:
(*) Nehodící se škrtněte nebo údaje doplňte.
V (zde vyplňte místo), Dne (zde doplňte datum)
(podpis)
______________________________________
Jméno a příjmení spotřebitele
Nutná příloha k možnému vyřízení reklamace:
-
Faktura za objednané zboží č. (*)
-
Reklamované zboží
-
Vyplněný formulář reklamace
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Zboží spolu s uvedenými dokumenty odešlete na Adresu:
MoveConcept s.r.o
Korunní 2569/108, Vinohrady, 101 00 Praha 10
V případě dotazů nás kontaktujte: