top of page

Obecná poučení k uplatnění reklamace a vrácení zboží

 

Zakoupení věci jste jakožto spotřebitel povinen prokázat předložením kupního dokladu, případně jiným, dostatečně věrohodným způsobem.

Jakožto spotřebitel nemůžete uplatnit práva z vad, které jste sám způsobil nebo o kterých jste při koupi věděl. Stejně tak i u vad, pro které jsme 

s Vámi, jakožto prodávající a spotřebitel, dohodli snížení ceny. Neodpovídáme ani za běžné opotřebení věci.

Reklamace musí být uplatněna nejpozději v 24měsíční lhůtě. Reklamaci je třeba uplatnit bezodkladně, aby nedošlo k rozšíření vady a v jejím důsledku k zamítnutí reklamace. Včasným oznámením vady poté, co se objeví, si můžete zajistit bezproblémové vyřízení reklamace.

Reklamace je vyřízena teprve tehdy, když Vás o tom vyrozumíme. Vyprší-li zákonná lhůta, považujte to za podstatné porušení smlouvy a můžete od kupní smlouvy odstoupit.

Vzorový formulář pro vyřízení reklamace:

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Vážení,

dne (*TEXT NAHRAĎTE DATUM VYTVOŘENÍ OBJEDNÁVKY) jsem ve Vašem obchodě Move concept s.r.o vytvořil objednávku (*TEXT NAHRAĎTE ČÍSLEM OBJEDNÁVKY).

Mnou zakoupený produkt:

 

- Vykazuje tyto vady (* PODROBNÝ POPIS ZÁVADY ). Požaduji vyřídit reklamaci následujícím způsobem: (* Podrobný popis požadovaného vyřízení reklamace ; například - „jelikož se jedná o odstranitelnou vadu, požaduji opravu produktu a to nejpozději v zákonné lhůtě 30 kalendářních dnů). Zároveň Vás žádám o vystavení písemného potvrzení o uplatnění reklamace s uvedením, kdy jsem právo uplatnil, co je obsahem reklamace spolu s mým nárokem na opravu/výměnu, a následně potvrzení data a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání (v případě, že se jedná o opravu, nikoliv výměnu).

​- Nepoužité zboží můžete vrátit do 14ti dnů od převzetí objednávky pro vrácení ceny objednávky v plné vyšší, pokud objednávku vracíte po uplynutí 14denní lhůty a zároveň méně, než 30 dnů od nákupu, bude Vám vystavena peněžní  poukázka v dané výši. 

  1. Objednávku Reklamuji/Vracím (nehodící škrtněte).

  2. Datum objednání (*)/datum obdržení (*)

  3. Číslo objednávky:

  4. Peněžní prostředky za objednání, případně i za doručení, byly zaslány způsobem (*) 
    a budou navráceny zpět způsobem (v případě převodu na účet prosím o zaslání čísla účtu) (*)

  5. Jméno a příjmení spotřebitele:

  6. Adresa spotřebitele:

  7. Email:

  8. Telefon:

(*) Nehodící se škrtněte nebo údaje doplňte.

 

 

 

  V (zde vyplňte místo), Dne (zde doplňte datum)

 

                              (podpis)
______________________________________

              Jméno a příjmení spotřebitele

 

Nutná příloha k možnému vyřízení reklamace:

  1. Faktura za objednané zboží č. (*)

  2. Reklamované zboží

  3. Vyplněný formulář reklamace

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Zboží spolu s uvedenými dokumenty odešlete na Adresu:

MoveConcept s.r.o

Korunní 2569/108, Vinohrady, 101 00 Praha 10

V případě dotazů nás kontaktujte:

 

bottom of page